Δοκιμή: DAIHATSU Charade 1.33

greek 30/11/2011
   Οδηγούμε το νέο Charade. Δηλαδή ένα Yaris με τα σήματα της DAIHATSU. Μπερδευτήκατε; Πολύ πιθανό. Όπως και ένας ευγενέστατος κύριος που αντικρίζοντας το Charade, απορημένος αναρωτήθηκε: «άλλαξε σήματα η ΤΟΥΟΤΑ;».
Όχι φυσικά, αλλά η συνεργασία των δύο ιαπωνικών εταιρειών είχε ως αποτέλεσμα το πρόσφατο μοντέλο της DAIHATSU. Το οποίο όντως είναι το απερχόμενο Yaris. Εκτός από τα διαφορετικά σήματα, το μοναδικό καινούργιο στοιχείο του είναι ότι κατασκευάζεται στην Ιαπωνία. Σε αντίθεση με τα ευρωπαϊκά πλέον ΤΟΥΟΤΑ. Όλα αυτά σημαίνουν ότι πρόκειται για μια δοκιμασμένη και επιτυχημένη συνταγή.
   Το Charade πέμπτης γενιάς, με μήκος 3,78 μέτρα παραμένει σύγχρονο σχεδιαστικά, αλλά και ιδιαίτερα πρακτικό στις αστικές μετακινήσεις. Στο εσωτερικό του, στο οποίο άνετα φιλοξενούνται πέντε ενήλικες και, υπό προϋποθέσεις πέντε, κυριαρχούν οι πολυάριθμες θέσεις για μικροαντικείμενα, ενώ ο οδηγός κάθεται σχετικά ψηλά έχοντας «πανοραμική» θέα. Η πρακτικότητά του τονίζεται και από το συρόμενο πίσω κάθισμα, το οποίο αυξομειώνει, ανάλογα με τις ανάγκες, το χώρο αποσκευών. Ο οποίος κυμαίνεται από 272 έως 738 λίτρα, όταν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα.
   Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας σύγχρονος κινητήρας 1.33 λίτρων ο οποίος εκπέμπει 125 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο και αποδίδει 99 ίππους, οι οποίοι σε συνδυασμό με το κιβώτιο των έξι σχέσεων προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις αλλά και οικονομική λειτουργία. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 11,7΄΄ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ/ώρα με τη μέση κατανάλωση σε ιδανικές συνθήκες, σύμφωνα με τη DAIHATSU, να είναι 5,4 λίτρα/100 χλμ. Στη διάρκεια πάντως της δικής μας δοκιμής , η οποία έγινε κυρίως σε αστικές διαδρομές, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 8 λτ/100 χλμ. αφού η ελαστικότητα του κινητήρα βοηθά να κινηθείς οικονομικά, αν το θελήσεις. Γιατί δεν πρόκειται για ένα μοντέλο που προορίζεται για να βάλει «φωτιά στο δρόμο». Παρόλα αυτά μπορεί να ταξιδέψει ξεκούραστα και σε εκτός πόλης διαδρομές, προσφέροντας μάλιστα ιδιαίτερη αίσθηση ασφάλειας. Άλλωστε, εκτός από τα πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης και την ιδανική ρύθμιση της ανάρτησης, διαθέτει και ένα ιδιαίτερα στιβαρό αμάξωμα. Αξιοπρόσεκτη δε, είναι η απουσία κάθε είδους τριγμών, ακόμα και στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους.
  Η μοναδική έκδοση του DAIHATSU Charade, το οποίο κοστίζει  13.490 ευρώ ή 12.530 με απόσυρση, μεταξύ άλλων διαθέτει, 7 αερόσακους, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, σύστημα ελέγχου ευστάθειας, αιρκοντίσιον, ραδιοCd με χειριστήρια στο δερμάτινο τιμόνι, θύρα υποδοχής MP3, υπολογιστή ταξιδίου, ηλεκτρικά παράθυρα μόνο εμπρός και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέφτες.
  Πρόκειται δηλαδή για ένα «πακέτο» το οποίο μπορεί να μην είναι το φθηνότερο της αγοράς, είναι όμως ολοκληρωμένο, καλοφτιαγμένο, τίμιο και δοκιμασμένο.

 
 




Tags:   yaris , daihatsu , charade  

733 εκατ.ευρώ από τους ημιυπέθριους
733 εκατ.ευρώ από τους ημιυπέθριους
Περίπου 733 εκατομμύρια ευρώ ήρθαν στα κρατικά ταμεία από την ρύθμιση των ημιυπαίθριων χώρων.
Αύριο η απόφαση της Χάγης
Αύριο η απόφαση της Χάγης
Αύριο θα ανακοινώσει το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης την απόφασή του για την προσφυγή της ΠΓΔΜ κατά της Ελλάδας για το θέμα του ονόματός της.
1 δις "πέταξε" για Αλβανία
1 δις "πέταξε" για Αλβανία
Περίπου 1 δις ευρώ "κάνει φτερά" κάθε χρόνο από την Ελλάδα με προορισμό την Αλβανία, υπό την μορφή εμβασμάτων.
Τελευταία Σχόλια