Εντοπίστηκαν 3 νέοι πλανήτες μικρότεροι από τη Γη

greek 13/1/2012
Χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την αποστολή Kepler της Nasa, οι αστρονόμοι βρήκαν 3 εξωγήινους πλανήτες μικρότερους από τη Γη σε ένα ηλιακό σύστημα όπου ο ήλιος είναι αρκετά μικρότερος από τον δικό μας ήλιο.

Οι πλανήτες, οι οποίοι βρίσκονται σε τροχιά γύρω από έναν ερυθρό νάνο που ονομάζεται KOI-961, έχουν όλοι διάμετρο μικρότερη από της Γης (78%, 73% και 57% της διαμέτρου της Γης) γεγονός που τους κάνει τους μικρότερους εξωγήινους πλανήτες που έχουν ανακαλυφθεί μέχρι τώρα.

Ο ήλιος KOI-961 βρίσκεται 120 έτη φωτός μακριά, στον αστερισμό Cygnus (Κύκνος). Έχει περίπου το 1/6 του μεγέθους του ήλιου μας, γεγονός που επέτρεψε στους επιστήμονες να ψάξουν για εναλλαγές στη φωτεινότητα του ήλιου που οφείλονται στην παρουσία πλανητών.

Οι 3 πλανήτες είναι μάλλον βραχώδεις όπως η Γη αλλά βρίσκονται εκτός της κατοικήσιμης ζώνης γιατί είναι πολύ κοντά στον ήλιο.

Πρόσφατα οι επιστήμονες ανακάλυψαν 2 ακόμα πλανήτες στο μέγεθος της Γης σε ένα ηλιακό σύστημα 1000 έτη φωτός μακριά.

"Μάστιγα το παραεμπόριο"
Αυτό υπενθυμίζει, σε δήλωσή του για τη δράση του παραεμπορίου, ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Β. Κορκίδης.
Απειλούν με διακοπή της παραγωγής πετρελαίου
Τα συνδικάτα του πετρελαϊκού τομέα της Νιγηρίας ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα σταματήσουν την παραγωγή πετρελαίου και φυσικού αερίου στη χώρα από την Κυριακή.
Το Ιράν υποστηρίζει την απομάκρυνση Ασαντ
Το Ιράν προμηθεύει όπλα στη Συρία προκειμένου να συμβάλλει στην καταστολή του καθεστώτος Μπασάρ Αλ-Ασαντ, σύμφωνα με ανώτατατους αμερικανούς αξιωματούχους.
Τελευταία Σχόλια